Free Lines Arrow Confy Black | Pure Freckles by Michelle G.

Confy Black



Me encanta el Negro en la ropa , de hecho en mi guarda ropa abunda el negro , Bueno! ya sabes lo que dicen "Women who wear black live colourful lives."Sin embargo no lo uso por que una frase me haga hacerlo, pues me siento super cómoda en este color.
Me encuentro en un país ubicado en el trópico, muy versátil respecto al clima , donde en tiempo de verano, le damos la bienvenida a una extraña temporada de lluvia, y.. Claro no pude dejar mi chaqueta en casa  , también llevo conmigo esta encantadora Cartera H&M de manchas que es como mi eterna compañera. !Me encanta!

//ENGLISH//
I love Black in clothing, in my wardrobe black abounds. 
Well! you know what they say "Women who wear black live colourful lives."
Even though I don't wear black because a quote is suggesting me to , i feel super comfortable wearing  this color.
I live in a tropical country and versatile climatically , where in the summer , we welcome to a unexpected rainy season, and.. Of Course i couldn't forget my jacket at home, i also have  my H&M bag with me , which is like my eternal partner. !I love it!

I'm Wearing:
Shirt:Zara
Tights:Zara
Jacket:Quiksilver
Shoes:Dr.Martens
Bag:H&M


No comments:

Post a Comment

SUBSCRIBE