A year ago

//ENGLISH//    A year ago, i decided to post my first publication on pure freckles (woow time flies), i honestly don't feel it like...

//ENGLISH//
   A year ago, i decided to post my first publication on pure freckles(woow time flies), i honestly don't feel it like a year (was it yesterday my first post?), in fact i've just noticed it's been a year (haha).

   I think i'm celebrating tonight (wuhuu). Definitely this is what i love, blogging, i find pretty cool expressing yourself and sharing it, i call it my little room, not mentioning the interaction you make with others, oh and happy 4th of July America!

//ESPAÑOL//
Hace un año me decidí a publicar mi primer post en pure freckles (el tiempo pasa está volando), honestamente no lo siento como un año , de hecho, me acabo de dar cuenta que ha sido un año (jaja).
Creo que estoy celebrare esta noche (yujuu). Definitivamente esto es lo que amo bloggear, encuentro muy agradable el hecho de expresarte y compartirlo, yo lo llamo mi pequeña habitación, sin olvidar la interacción que se haces con los demás. ah y ¡feliz 4 de Julio América!















I'm Wearing:
Shoes: Zara
Pants:Bershka
Jacket:Zara 
Chocker:Forever21

You Might Also Like

2 comments

  1. Super casual outfit, I really like it! 😊

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Congratulations! You should be proud of yourself :)

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.de

    ReplyDelete

/a>